Служба автомобільних доріг
у Сумській області

» Прес-центр » новини » ЗАПЛАНОВАНІ РОБОТИ З АВАРІЙНОГО ЯМКОВОГО РЕМОНТУ ПНЕВМО-СТРУМЕНЕВИМ МЕТОДОМ З 03 ПО 09 ЧЕРВНЯ 2019 РОКУ

ЗАПЛАНОВАНІ РОБОТИ З АВАРІЙНОГО ЯМКОВОГО РЕМОНТУ ПНЕВМО-СТРУМЕНЕВИМ МЕТОДОМ З 03 ПО 09 ЧЕРВНЯ 2019 РОКУ

ЗАПЛАНОВАНІ РОБОТИ З АВАРІЙНОГО ЯМКОВОГО РЕМОНТУ ПНЕВМО-СТРУМЕНЕВИМ МЕТОДОМ

НА  ДОРОГАХ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

З 03 ПО 09 ЧЕРВНЯ 2019 РОКУ

На замовлення Служби автомобільних доріг у Сумській області протягом робочого тижня ліквідація аварійної ямковості машинами для ямкового ремонту виконуватимуться на наступних ділянках:

Назва автодороги

км

к-ть машин

Н-07 Київ-Суми-Юнаківка

232-245

1

Н-12 Суми- Полтава

6-10 (обхід)

1

Р-44 Суми-Путивль-Глухів       

7-25, 25-40

4

Р-60 Кролевець-Конотоп- Ромни- Пирятин  

70-95, 95-117

5

 

Для виконання робіт залучено 11 спеціалізованих машин для ямкового ремонту.

Повітряно –струменевий метод ремонту дорожнього одягу з асфальтобетонним покриттям із застосуванням сучасних технологій зарекомендував себе як найбільш продуктивний серед всіх інших. Завдяки тому, що він поєднує виконання декількох операцій ремонту покриття дорожнього одягу однією машиною з одним робочим органом – пневмо-гідравлічною гарматою та ґрунтується на використанні високоякісних матеріалів, досягається висока продуктивність праці (до 500 м2 в зміну), а час служби відремонтованих покриттів зростає. За рахунок особливостей конфігурації пневмогідравлічної гармати відбувається прискорення руху суміші, в результаті чого вона щільно заповнює весь об'єм ями, лунки, тріщини, просадки в асфальтобетонному покритті.

Цей метод має ряд  переваг:

-       спрощення технологічного процесу щодо приготування та змішування емульсій із щебенем (в машині –на місці укладання);

-       спрощення технологічного процесу щодо очистки вибоїн, тріщин та їх заповнення під стисненим повітрям;

- ущільнення щебеню змішаного з емульсією без ущільнюючих засобів (машин);

- можливість поновлення руху транзитних транспортних засобів після виконання ремонту з обмеженою швидкістю до 40 км/год протягом двох тижнів;

- відсутність будь-яких відходів при виконанні ямкового ремонту.

Вся робота виконується машиністом з місця водія та дорожнім робітником. У зв'язку з тим, що використовується саме бітумна емульсія, відсутній контакт з парами бітуму, а сам повітряно – струменевий метод є ефективним способом механізації ямкового ремонту .

 

ВАЖЛИВО

Ямковий ремонт струменевим методом асфальтобетонного покриття автомобільної дороги слід виконувати при глибині ям, вибоїн, тріщин, просадок чи інших руйнувань до 50 мм.

ЯМКОВИЙ РЕМОНТ -  ТИМЧАСОВИЙ ЗАХІД ДЛЯ ОПЕРАТИВНОЇ ЛІКВІДАЦІЇ ЯМКОВОСТІ НА АСФАЛЬТОБЕТОННОМУ ПОКРИТТІ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ.

РОБОТИ ПРОВОДЯТЬСЯ В МЕЖАХ ВИДІЛЕНОГО ФІНАНСУВАННЯ.